אימון אישי לשינוי בחיים

מזמן רצית שינוי בחיים. להתחיל משהו חדש. לעשות ספורט. למצוא אהבה. לתת משמעות לחיים. משמעות למשפחה שלך. לגעת באושר. הגעת למקום הנכון ועכשיו זה הזמן לעשות!

מעגלים

מריבות? מתחים? שתיקות ארוכות מדי? תחושה של  "אף אחד לא מבין אותי"? המעגלים שלך מלאים בפינות חדות וכואבות. הקשר שלך עם המשפחה והחברים זקוק לשיפור. מותר לך להרגיש טוב שם. להרגיש עגול ושלם. השינוי במערכות היחסים שלך אפשרי. המעגלים החברתיים והמשפחתיים שלך, יכולים להיות בריאים, מספקים, שמחים וטובים. זה השינוי שחיפשת. 

איך להתקדם בעבודה

שנים באותו התפקיד? לא נותנים לך להתקדם? רוצה שינוי קריירה אבל זה מפחיד? אפשר לעשות שינוי שיתאים לך. העבודה שלך יכולה להיות מקום נעים ושמח. מקום של התקדמות, התפתחות וסיפוק. אימון אישי לשינוי קריירה, הוא הדרך שלך להגיע אל כל אלה. עכשיו את.ה! כי כל יום שעובר, לא חוזר. 

קשיים רגשיים

אין לי כח יותר! ילדים מתבגרים, הורים מזדקנים, בוס תובעני... הכל כל כך קשה. מציף ברגשות מכאיבים. תחושה של ייאוש ושל אין מוצא. הקשיים שלך יכולים להיות נקודת פתיחה והזדמנות. התחלה של שינוי גדול. אימון לשינוי בחיים, יתן לך כלים להתמודדות. להשתמש בכוחות הטבעיים שלך. להקשיב לעצמך, ללמוד מחדש ולצאת לדרך חדשה. דרך של רגשות בריאים ומחזקים. זה לא מסובך וממש חבל לוותר על זה. 

איך למצוא אהבה חדשה

נמאס לך מדייטים מבאסים. התעייפת מלחפש ולהתאכזב. התחלת להאמין שעדיף כבר להשאר לבד. אני שומע המון משפטים כאלו. יודע שאפשר גם אחרת. אהבה אמיתית היא לא בשמיים. היא אפשרית כשמתמקדים בתהליך. תהליך של אומץ שמגיע לתוצאות מדהימות. זוגיות אוהבת, חדשה ומרעננת היא האושר הזה, שנמצא ממש מעבר לפינה. 

אימון אישי או טיפול פסיכולוגי

את.ה לא חולה! את.ה יודע.ת הכי טוב מה נכון לגביך!! אפילו ייעוץ לא נחוץ לך. עצות זה לחלשים וגם אין צורך בשום טיפול. לא תרופתי ולא אלטרנטיבי. יש לך יכולות אדירות!!! אימון אישי לשינוי בחיים, יעזור לך לגלות אותן. ילמד אותך, להשתמש בהן, להתקדם ולהתפתח מעבר לגבולות של עצמך. זו חוויה מרגשת, מלמדת ומעצימה. מיקוד במטרה שלך עם הישגים ברורים ומיידיים. זה הזמן להתקשר לשיחת היכרות. אין סיבה לחכות.

עוד סיפורים מהעולם שלי

בדרך אל האור

01 דצמבר, 2021