עד פברואר 2020, הייתה לי חברה משגשגת לטיולי בוטיק לאיטליה. הובלתי את האלפיון העליון במכוניות ספורט יוקרתיות לארוחות מפוארות במסעדות מישלן ויקבים מעוטרי כוכבים. הייתי על גג העולם!! ויום בהיר אחד הכל הסתיים והקורונה החלה לנהל את עולם התיירות. המילה משבר נשמעה יותר ויותר מסביב. ירדתי מ 100 ל 0 בשלושה שבועות. 

למען האמת, אני ממש מתגעגע לימים הללו. עד עצם היום הזה, אני מתגעגע לחיים שהיו. מתגעגע לצאת למסעות, להוביל אנשים, להמריא, לעוף ולכבוש את העולם הגדול. לפעמים אני מרגיש נגזל ממש. משהו שהיה שלי, נלקח ממני, מבלי שהיתה לי האפשרות לבחור.

הקורונה מלמדת אותנו שוב ושוב שהעולם שהכרנו, אינו העולם שיהיה מחר. שמשברים קורים וימשיכו לקרות. היא מכריחה אותנו לבחור ולחשב מסלול מחדש. מציבה לפנינו שאלה.

האם להמשיך ולהתגעגע למה שהיה ולקוות שהוא יחזור, או להיערך, לדמיין, לבנות, ולהגשים משהו חדש. להגשים את מה שבאמת נועדנו להיות. להחליט בין געגוע אל הישן ובחירה במשהו חדש.

אני חישבתי מסלול מחדש ובחרתי בדרך. דרך חדשה שהוציאה אותי מהמשבר אבל אינה מבטלת את הדרך הישנה. רק משפרת אותה, משלימה אותה, נותנת לה משמעות וטוענת אותה בכוחות חדשים. התבוננתי פעם נוספת, התרתי את הקשר, חיברתי קצוות, הדלקתי אור ופתאום הכל עובד. נוצר הקסם והכל מתחבר.

הקורונה נתנה לי שיעור חשוב בחיים והזדמנות נהדרת ללמוד איך יוצאים ממשבר. היום אני יכול לתת לך יד ולעזור לך לבחור ולהצליח לצעוד בדרך החדשה שלך. אני יכול גם להתחייב לעזור לך כמיטב יכולתי להגשים את הטוב ביותר האפשרי בנסיבות שלך. לראות יחד אתך ולנצל, את ההזדמנות שבמשבר. 

עוד סיפורים מהעולם שלי

תובנות לחיים

26 ינואר, 2022

בדרך אל האור

01 דצמבר, 2021